12 Mayıs 2012 Cumartesi

HOŞGELDİNİZ

AÇILIŞ

Herkese Merhaba;



Ben Eda. Bugün bloğumda ilk günüm. Öncelikle kendimden biraz bahsedeyim. 1987 Eskişehir doğumluyum. İzmir'de büyüdüm. Üniversiteden sonra çok sevdiğim eşimle evlenerek eşimin çalıştığı bölge olan Güneydoğu'ya yerleştik. Şimdi eşim bir öğretmen ben ise bir bankacıyım. 2 yıldır evliyiz. Üniversitede tanışıp evlendiğimiz için 7 yıllık (evlilik dahil) bir mazimiz var:) Kayın validem emekli bir resim öğretmeni. O da çok sever böyle el işlerini. Harika tabloları, el işi boyama örtüleri, nadide çalışmaları vardır. Bu sene tayin isteyeceğiz  eğer çıkarsa (İstanbul, dua edin ne olur) onun o güzel eserlerini de sizler için paylaşırım. Annem de çok maharetlidir. 3 kız kardeşiz hepimizin çeyizi biz doğmadan önce hazırdı:) Kanaviçeler, danteller,kasnak işlemeler,oyalar,yazmalar, patikler... Ona da bu yetenek anneannemden geçmiş sanırım.. Eee etrafta bu kadar maharetli kadın varken benim onlardan feyiz almamam olmaz değil mi:) Bugüne kadar zamanı hep okumakla geçmiş daha sonra da çalışmaya başlamış yani hiç zamanı olmamış bir bayan olarak eskiden beri el işlerine hep bir merakım vardı. sadece bir meraktı benim için ama artık yeteneğimi konuşturma vakti geldi. Eski eşyaları yenilemek, eldeki aparatları kullanarak yeni bir şeyler yapmak, ev ekonomisine katkıda bulunmak için dışarıda gördüğün ama pahalı gelen  güzel şeylerin benzerini yapmak, takılarımı kendi zevkime göre tasarlamak. Onu da çok sevdiğim teyzemden öğrendim. canım benim bir dükkan dolusu takıyı kendisi yapmıştı. ellerine sağlık hepside harikaydı. Hiç merak etmeyin. Onları da paylaşacağım tabi... Şimdilik size bir kaç çalışmamı göstermek istiyorum. Daha sonra yapacağım çalışmaları resimli olarak anlatabileceğim size:)


BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder