7 Temmuz 2012 Cumartesi

RENGARENK BAHÇELER

Yazlık bahçeler için harika bir fikir tekerlek icat oldu olalı bu kadar şeker olmamıştır herhalde:)))



Atmayın eskidi ya da modası geçti diye hiç birşeyi atmayın! Elbet birgün lazım olur. Şu çizmelerin bir gün böyle bir işe yaracağını söyleseler büyük bir ihtimalle kafamda canlandıramayıp beğenmezdim. Şimdi gözümle gördüm inanamadım ne tatlı olmuşlar. Giysek bu kadar güzel durmazlar ayağımızda söylemeden edemiycem:))


Hanımlar:)) Biz yıkadıktan sonra çamaşırların en arkasına "aman kimse görmesin ayıp olur" diyerekten asarken başkaları milletin gözüne sokarcasına bahçe giriş kapısına assın o da yetmezmiş gibi içine birde çiçek eksin  ve o da bu kadar komik ve şeker dursun ne büyük ironi değil mi:?:)) şaşırdım:))
Ben olsam kesin o kotları başka türlü değerlendirirdim. Ama de şaşırtıcı derecede farklı ve dikkat çekici olmuş. Kimin aklına gelir "dur ben bu kotu giymiyorum artık, içine çiçek ekeyim bari" diye biz hemen çanta yaparız:))) 



Waaawwss... İlk gördüğümde verdiğim tepki aynen böyleydi. Nasıl yapılmış doğal oluşum mu dekor mu yoksa kullanılıyor mu o kadarını bilemiycem. Ama beğenmeden edemedim şahane...


Bu çalışma hem yaratıcı bir o kadar da ürkütücü olmuş bence:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder